♥●•٠·˙ حــ ـــرف دل♥●•٠·

pink rose

♥●•٠·˙ حــ ـــرف دل♥●•٠·

sahar basaadat
pink rose

♥●•٠·˙ حــ ـــرف دل♥●•٠·

همه ﺍﺧﻄﺎﺭ ﻫﺎ " ﺯﻧﮓ " ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ

ﮔﺎﻫﯽﺳــــــﮑﻮﺕ "
ﺁﺧــــــﺮﯾﻦ "ﺍﺧﻄــــــﺎﺭ" ﺍﺳﺖ

!!!...

................................................................................
"مشکل اینجاست که ما از هر کرمی ،انتظار پروانه شدن داریم !


___________________


"بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد"

بـــــــزرگ شدم
دیـــدم، شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم
و یــــاد گرفتــــم


نــــه، آدمــــــها هم نیــــش میزننـــد
هر چقـدر صمیــــــمی تر، عزیــــزتر
نیششـــان ســـــمی تــــر !

___________________

كـــثيف تـــرين چـــاپـــلوســـي زمانـــيست
كـــه مـــردي بـــه خـــاطـــر طـــبيعـــي تـــرين نيـــازش،
بـــا دروغ بـــه معـــصومـــي بـــگويـــد
دوســـتـــت دارم...


___________________


بـه دلــم می گویـم




آن یوســـفی که به کنعــانش برگشـــت استثنــا بود ...



تو غمت را بخـــور

......................................................................................................

بـــه سلامتـــیه اون دِلایی کـــه هزار بـــار از دســـت عشقشون رنجیدن و شکستن ,امـــا بازم هرزگـــی نکردن و نرفتن دنبـــال
یـــکی بهـــتر..!

.....................................................................................................



ﺁﺧــــــﺮﯾﻦ "ﺍﺧﻄــــــﺎﺭ" ﺍﺳﺖ

!!!...


_____________


یک نفر دهــــــــان خــــــــاطره ها را ببنــدد...

نـــــمیخواهم بشنوم...

عــــــذابــــــــــــم میدهند

____________________


کسانی که از خود می رنجانیم...

مثل ساعت هایی میمانند که صبح دلسوزانه زنگ می زنند،

و در میان خواب و بیداری بر سرشان می کوبیم،

بعد می فهمیم که خیلی دیر شده...

................................................................................................................

دلم واسه قبلنای خودم تنگ شده ....
بخیال بودم ...
ولی حالا همش تو خیالتم !!!!!!!!!!!!!

..........................................................................

این شـــــــــــب ها

چقدر دلـــــــم می خواهد کســی آرام بــهم بگویـد:

" بـمیــــــــــری انشاالله "

و من فـریــــاد بـــزنم

:" آمـــــــــــیـن "

......................................................................................................................

سـخـت تـر از نـبـودنـت
انـکار دوسـت داشتـنـت است ...

انـکار تـنهایـیـمــ ،

دیـدن غـرور خـرد شدهـ امــ ،

و اشـک هـایـے کـه بـے اختـیار جـارے مے شونـد ... .

.............................................................................................

به چه میخندی تو ؟
به مفهوم غم انگیز جدایی؟
به چه چیز؟
به شکست دل من یا به پیروزی خویش ؟
به چه میخندی تو ؟
نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟
یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد ؟
به چه میخندی تو ؟
به دل ساده من میخندی که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست ؟
خنده دار است بخند
خدافظ عشقم

.......................................................................................................................



آرام مینشینم، پر از سکوت،
و ته مانده ای صبر زخم هایی
که بر دلم گذاشته ای
سرمایه ای است که
با یک دنیا هم عوض نمیکنم!!‏
...................................................................................................
دلم پرواز می خواهد دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد دلم آواز می خواهد دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد دلم بی رنگ و بی روح است دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد


فاجعه یعنی آنقدر در تـــــ♥ـــو غرق شده ام که از تلاقی نگاهم با دیگری احساس خیانت می کنم عشق یعنی همین
.........................................................................................................................................................................................
بزرﮒ
ﮐﻪ ﻣﯿﺸــــﻮﯼ
ﻏُﺼـﻪ
ﻫﺎﯾﺖ ﺯﻭﺩﺗـﺮ ﺍﺯ
ﺧـﻮﺩﺕ
ﻗـَﺪ ﻣﯽ ﮐِﺸــﻨﺪ ...
ﺩَﺭﺩ ﻫـﺎﯾﺖ ﻧــﯿﺰ
ﻏــﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ
ﻟﺒﺨــﻨﺪﻫـﺎﯾﺖ
ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻟﺒــﻮﻡ
ﮐـﻮﺩﮐــﯽ ﺍﺕ
ﺟــﺎ ﮔــُﺬﺍﺷﺘــﯽ
...................................................................................................................
 
 

نظرات شما عزیزان:

arman
ساعت19:04---17 مهر 1392
slm vebe gha6angi dari azat mikham mano ba esme setarehaye sorbi link koni ta manam linket konam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, | 18:27 | نویسنده : sahar basaadat |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.